wtorek, 26 stycznia 2016

Ciekawostka i informacja





Hejka
Zauważyłam że z konta znikło kilka rzeczy nie dla vip gdy weszłam na prezęty okazało się że zabrała je moja koleżanka z klasy Kasia - AngelPower18 mam zamiar porozmawiać z nią o tej sprawie i poprosić aby odesłała mi te rzeczy. Moja droga koleżanko współ lokatorka konta więc o to wyjaśnienie więc niczym się nie martw ja to załatwie i odzyskam kilka ciuszków w tym poście chcem pokazać wam kilka rzeczy które mnie zainteresiwały czyli znaczki na profilowym .



Takie jak VIP , JURY ,CELEB , JUDGE

VIP - (z ang. VERY IMPORTANT PERSON czyli w tłumaczeniu - bardzo ważna osoba). Osoba o szczególnym statusie związanym z wykonywaną funkcją lub posiadanym majątkiem, przedmiotem. Za VIP-ów uznać można takie osoby jak politycy, ważne osobistości dużych korporacji, popularnych aktorów lub piosenkarzy.
Co daje VIP?



więcej starcoins ($)
25% więcej fame z filmów i autografów
kręcenie kołem VIP, gdzie główna wygrana wynosi 200$
możliwość posiadania 5 razy więcej znajomych, np. 2 lv. - 200 przyjaciół, 5 lv. - 500 przyjaciół
dawanie autografów co 15 min, zamiast co 60 min
możliwość zakupienia specjalnych dodatków, mebli, muzyki, tła, zwierzaków, ciuchów
zakup korzystniejszego jedzenia dla zwierzaków
po 90 dniach, bądź 120 dniach - jury, bądź judge
CELEBRYTA - termin odnoszący się do osoby często występującej w środkach masowego przekazu i wzbudzającej ich zainteresowanie, bez względu na pełniony przez nią zawód (choć najczęściej są to aktorzy, piosenkarze, uczestnicy reality show, sportowcy czy dziennikarze) Co daje CELEB?

10% więcej fame z autografów i filmów
Jeżeli chcesz zostać CELEB na moviestarplanet musisz posiadać 100 znajomych VIP. 



JUDGE - (w języku ang. słowo to oznacza - SĘDZIA)
Co daje JUDGE?


osoba z tym wyróżnieniem pozwala na głosowanie w konkursach, a głos takiej osoby jest liczony podwójnie
Chcąc być JUDGE, wymagane jest bycie VIP`em przez 180 dni.

JURY - (z fr. zespół arbitrów) są to eksperci, powołani w związku z przeprowadzeniem są to eksperci, konkursu. Członkowie JURY to jurorzy.
Co daje JURY?
osoba z tym wyróżnieniem pozwala na głosowanie w konkursach, głos jednak jest liczony jako jeden
Chcąc być JURY, wymagane jest bycie VIP`em przez 90 dni.


Z tej strony slona vip Właścicielka - Panda



Miłego dnia i do zobaczenia jutro pap 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz