wtorek, 26 stycznia 2016

Sc zatabianie

Często pytacie jak szybko zarobić lub wbić level więc tak :

KODÓW jest bardzo dużo ale ja wole brać tylko od znajomych bo wtedy jestem pena że są działające
jest bardzo dużo sposobów na szybkie zarabianie np
1. idziesz na forum i tam jest bardzo dużo mam 10 sek naciskasz na tego gostka i oglądasz 10 sek
(za każdą masz 10 starconios)
2.wchodzisz na taki pucharek który jest na górze i naciskasz na zwierzaki i tam ludzie maja nawet po 20 zwierząt i dostajesz za nie1,2,3 zł
3. idziesz na czat i możesz kogoś porość o wymienianie się oglądaniem filmów (ja tak robię i mam już 3 lvl)
4.idziesz na czat i grasz z innymi w gry nap łap pieniądze lub cos w tym stylu
5. robisz sobie fikcyjne konto i zapraszasz siebie do przyjaciół i jak jestes tylko ty na czaćie
to wchodzisz w gry dla przyjaciół (hociasz to bradziej na fame )
6 z tego fikcyjne konta możesz dawac sobie grafy oglądać filmy i dawać love it itp
7 na tym fikcjnym morzesz zrobic duzo 10 sek a na prawdziwym oglądasz je
licze na naj
8. kup zwierzaka za 900sc możesz wtedy chodzić do parku dla zwierzaka i klikaj na serca dostanie 1,2 albo 3 sc i 5 sc
9  ..
Opiekuj się zwierzakami, kręć kołem fortuny, możesz założyć kilka kont, oglądać sb filmiki i oceniać na 5/5, dawać love it, grafy, wymieniać się ze znajomymi oglądaniem filmów i grafami...lub po prostu wykupić pakiet VIP
10. Wchodź do domów osób które mają dużo zwierzaków np. ELDE999,Mycha231,EskaEs,Warszawa57,Diiihly,monikaDARK,nataliaDARK,wojtek0501,ZUZKA2002CZWARTYGRUDNIA itd..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz