czwartek, 28 stycznia 2016

Hejka

Dzisiaj moja kol wbiła mi celeb mam nowe ciuchy zbieram na jescze nowsze ciuchy właśnie koleżanka wbija mi jury lub judge nw co ale coś ...Dostałam dzisiaj pozdro ...Jutro kupuje włosy na które zbieram i jutro będą za 4 diax i dostane 10 prezentów nie mogę doczekać się jutra bo ferie a w pon. feriada taneczna a więc zaczniemy na temat bo przynudzam chyba :
Na pewnej stronie mamy quize o msp odp podam za jutro bye
Pytania:
Podaj swoje imię: 
Co jest walutą na MSP?
LegoZille
StarCoint
StarGwiazdy
StarDolary
StarMonety
Jak się zwie specjalny tytuł? (Nie wiem jak to powiedzieć)
BuilidersClub
Vip
Star
Nick
Ip
Co zdobywamy?
PunktyDoświadczenia
Legosy
Gwiazdy
PD xD
Fame
Co ile pojawia się nowy konkurs?
Codziennie
Co 2 dni
Co 5 dni
Co tydzień
Co 2 tygodnie
Co miesiąc
Jak się nazywa ludzi grających w MSP?
Legomaniacy
Starmaniacy
Stardolltowcy
MovieStar
LegoNoob
Kto jest na pierwszych miejscach w rankingu?
uluniunia, paola, cezar6,funclub14, EmoElen
AnanaseQ, uluniunia, paola, Wercia13, julia26
Paola, cezar6, AnanaseQ, funclub14,EmoElen
Julka146, Paola, Bellusia, xHinatagx, munia
domin3d, sebastian1237, Brags, xSasukegx, xHinatagx
To cześć xD
Pa <33
Bye xD
Cześć!
Siemasz xD
Papatki!
Strona:
http://test.4free.pl/test/500583/57025

Bye zapraszać do znaj slona vip


Bye :33 xsp

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz